Postscriptum wystawy zegarków w Bazylei

Po wystawie w Bazylei nasz dom wartowniczy poinformował, że zespół miał krótki pobyt w Bazylei. Jako redaktor zegarków, kiedy przyjeżdżasz do Szwajcarii, oczywiście musisz kupić ulubionego Repliki Zegarków. W przypadku prac domowych początkowym celem zakupu na ten czas jest zegarek Rolex Explorer z serii 214270 z czarną tarczą. Osobiście uważam, że ten zegarek nie obnosi się ze sobą, a wymagania dotyczące noszącego nie są bardzo wysokie. Zazwyczaj noszę bardziej uniwersalny Repliki Zegarkow Tyle na temat wykonania i ruchów Rolexa, ten artykuł nie zagłębi się w szczegóły, wierzę, że wszyscy już znają solidne wykonanie Rolexa.

Znaleźliśmy najbliższy autoryzowany sklep za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej Rolex, która znajduje się w lepiej prosperującej dzielnicy biznesowej w Bazylei. Pojechaliśmy autobusem i podążaliśmy mapą Google aż do ulic. Tutaj musimy wspomnieć „Baidu to Chińczycy, Google to świat”.

W miastach, które nie doświadczyły wojny, wszędzie można zobaczyć starożytne budowle.

Jeden z dwóch budynków za budynkiem to właściwie biurowiec Adobe, a drugi to muzeum. Chcieliśmy się obejść. Niestety czas był zbyt krótki i musieliśmy się poddać.

Szwajcarskie pojazdy transportu publicznego nie wyglądają na bardzo rozwinięte, ale są bardzo wygodne i przyjazne dla użytkownika, najważniejsze jest to, że mniej osób jeździ autobusem niż jest tak zatłoczonych jak Pekin.

BMW nigdy nie widziało go w tym kraju.

Pierwsze piętro tego budynku to tak naprawdę poczta.
Sklep z zegarkami, który odwiedzimy znajduje się na tej ulicy.

Styl dekoracji sklepu podkreśla zieleń Zegarki Repliki, mój kolega czeka na pracowników.

Ta podróż do Szwajcarii sprawiła, że ​​Szwajcarzy byli bardzo entuzjastyczni. Na przykład pierwszego dnia naszego przyjazdu byliśmy zdezorientowani, szukając miejsca docelowego w pociągu. Pewna entuzjastyczna Szwajcarka zapytała nas, gdzie jechać i powiedziała nam, jak zmienić autobus W sklepie z zegarkami zostaliśmy również ciepło przyjęci, a pracownicy dostarczyli nam szwajcarskie czekoladki i napoje do spróbowania.

Po krótkim okresie komunikacji zdecydowaliśmy się tu kupić. Przed zakupem musimy zarejestrować paszport i adres, co jest nadal stosunkowo surowe. Potem powiedziałem, że wszyscy bardziej martwią się o kwotę rabatu. Ten sklep nie ma rabatu. Zapewnia jedynie zwrot podatku. Cena minus zwrot podatku powinna być nadal tańsza niż krajowa. Podam wam cenę niektórych zegarków później. Możesz to przekonwertować.

Oglądałem zegarek i nie było problemu. W końcu był w oficjalnym autoryzowanym sklepie, więc byłem bardziej spokojny.

Pakiet jest kompletny, a zakup potwierdzony. Kupiłem go kartą kredytową. Warto tutaj szczegółowo wspomnieć, że przy zakupie karty kredytowej cena zakupu i podatek są płacone osobno. Następnie sklep z zegarkami przekaże formularz rejestracyjny zwrotu podatku i dokona różnych procedur na lotnisku. Po zakończeniu procedury formularz rejestracyjny jest umieszczany w podobnej skrzynce pocztowej. Gdy sklep z zegarkami otrzyma formularz rejestracji zwrotu podatku, zwróci opłacony z góry podatek na kartę kredytową. 90% zwrotu podatku to chiński.

Szwajcarskie sklepy z zegarkami mogą robić zdjęcia losowo, w przeciwieństwie do większości sklepów krajowych, które w ogóle nie pozwalają na zdjęcia. Proszę zwrócić uwagę na ceny na moich kolejnych zdjęciach, które są lokalnymi frankami szwajcarskimi.

Czy potrafisz zgadnąć, jaka jest cena 380?

Kiedy przyjechałem do Szwajcarii, osobiście uszeregowałem szwajcarskie specjały w kolejności: Repliki Zegarków Szwajcarskich, szable, czekoladki. Wiele sklepów sprzedających słodycze na ulicach Szwajcarii jest bardzo atrakcyjnych.

Powiedziałem wcześniej, że szwajcarski system transportu publicznego jest bardzo humanitarny. W pociągach są nie tylko place zabaw dla dzieci, ale także przedziały na rowery. Kiedy zobaczyłem te chwile, poczułem, że naród szwajcarski jest naprawdę szczęśliwszy od nas. Już

Jako redaktor, który nie dużo podróżował za granicę, problemy dietetyczne Europejczyków są dla nas problemem. Na szczęście natknęliśmy się na chińską restaurację drugiego dnia po przyjeździe do Bazylei, która stała się naszym najszczęśliwszym czasem każdego dnia , Ponieważ potrawy tutaj są nadal autentycznym chińskim jedzeniem, cena jest stosunkowo umiarkowana w porównaniu do Replica Watches osób, ale jest to nieco drogie dla ludzi, którzy są przyzwyczajeni do chińskiego jedzenia w kraju, nasza trójka je bardzo prosto za każdym razem, gdy konsumpcja jest równa RMB wynosi około 500 juanów.

Dekoracja stołu jest bardzo chińska

Domowa miska ryżu odpowiada około 100 RMB.

Niestety

Ostra zupa Hu.

Sajgonki, które nieznacznie różnią się od domowych, są wypełnione mięsem i na ogół używamy pasty z czerwonej fasoli w naszym kraju.

W końcu zakończyliśmy przyjemną wycieczkę na zakupy z bukietem kwiatów. W tym czasie zapytaliśmy moich kolegów o wrażenia Szwajcarii. Wszyscy zgodzili się, że Szwajcaria jest nie tylko gospodarczym centrum świata, ale także bardzo kochającym krajem. Wszędzie nas przyciąga.