Światowa marka zegarmistrzowska Repliki Zegarków Szwajcarskich od setek lat nieustannie dąży do precyzyjnego pomiaru czasu, a dzięki ciągłym badaniom i innowacjom zinterpretowała salę osiągnięć Rolexa, łącząc wspaniałe historie czasu w kilka minut.
Hans-Wilsdorf
W 1960 roku głębinowa łódź podwodna Jacquesa Picarda, Yester, zanurkowała w głębokim oceanie na wysokości 10 916 metrów w rowie Pacific De Marianas. Prototypowy zegarek Oyster „Deep Sea Special” został zamocowany na zewnątrz podwodnego i zanurkował w głębokim morzu, wytrzymując ciśnienie przekraczające 1 tonę metryczną na centymetr kwadratowy.
Legendarna historia Replica Watches
Hans-Wilsdorf urodził się w 1881 roku. Już na początku XX wieku wstąpił do szwajcarskiej branży produkcji zegarków. Był to okres, w którym dominowały zegarki kieszonkowe, a Hans-Wilsdorf zaczął już realizować swoje marzenie o zegarku. W tym czasie pomiar czasu zegarka nie był bardzo dokładny i był uważany za biżuterię preferowaną przez kobiety, z bardzo małą produkcją. Ale ciekawość i kreatywny charakter sprawiły, że Hans-Wilsdorf dostrzegł ogromny potencjał rynku zegarków. Mocno wierzył, że zegarki były równie piękne, precyzyjne i trwałe, i od tego czasu poświęcił się spełnianiu swoich marzeń.
W 1905 roku zaledwie 24-letni Hans-Wilsdorf otworzył sklep z zegarkami w Londynie, specjalizujący się w sprzedaży produktów do zegarków w Wielkiej Brytanii i Wspólnocie Narodów. Aby przekonać opinię publiczną o dokładności i niezawodności tego innowacyjnego pomiaru czasu, wyposażył produkt w mały i precyzyjny mechanizm zegarkowy produkowany przez firmę produkującą zegarki w Bill City. Stylowe i wysportowane młode brytyjskie kobiety i mężczyźni uwielbiają te złote i srebrne zegarki. W 1908 roku Wilsdorf zarejestrował nazwę handlową swojej innowacji – Rolex. Nazwa pasuje do wszystkich języków europejskich, jest bardzo krótka i można ją łatwo wydrukować na tarczy.
Dzięki temu posunięciu Wilsdorf w pełni zweryfikował najwyższą jakość zegarka Repliki Zegarków
Aby zaimponować dyskretnym klientom, Wilsdorf stawia na pierwszym miejscu jakość ruchów zegarków. Zawsze nalegał, aby ruch zegarka był wysyłany do oficjalnej agencji kontroli jakości w celu przetestowania i stale poprawiał niezawodność ruchu zegarka. Nieustanne dążenie do precyzyjnego pomiaru czasu szybko uświadomiło mu radość z sukcesu. W 1910 r. Oficjalne centrum oceny zegarków w Biel przyznało szwajcarski oficjalny certyfikat Rolex Rolexowi, pierwszemu szwajcarskiemu urzędnikowi, który udzielił takiego certyfikatu. Cztery lata później, w 1914 r., Rolex uzyskał certyfikat klasy A przez Obserwatorium Kew, który był używany tylko do oceny zegarów morskich. W tym momencie zegarek stał się synonimem precyzji.
W 1919 roku, po zakończeniu pierwszej wojny światowej, Wilsdorf założył MONTRES ROLEX S.A. w Genewie. Firma znajduje się obok miasta Biel, słynącego z ruchów zegarków, dzięki czemu ma bezpośrednią kontrolę nad produkcją futerałów i gotowych produktów.
W 1963 roku Andre J. Heiniger zastąpił dyrektora generalnego, dołączył do Repliki Zegarkow w wieku 18 lat. Poświęcił się otwieraniu rynków dla firmy i rozwijaniu zagranicznych oddziałów. Jako wybitny strateg biznesowy, Andre Heineg ma los Rolex. Dzięki bogatemu doświadczeniu w branży przyspieszył tempo rozwoju, kompleksowo zwiększył udział Rolex w rynku globalnym i ostatecznie uczynił z Rolex jedną ze światowej sławy marek zegarków.
Andre-Heniger jest wytrwały i ma wnikliwy wgląd, podobnie jak jego poprzednicy. W latach siedemdziesiątych Rolex aktywnie uczestniczył w rozwoju pierwszego szwajcarskiego mechanizmu kwarcowego, ale niespodziewanie zdecydowanie ruszył na drogę produkcji zegarków mechanicznych. Ta decyzja w pełni odzwierciedla przewidywania Andre dotyczące nowoczesnej produkcji zegarków, a także skłoniła Rolex do przesunięcia rozwoju całej szwajcarskiej produkcji zegarków na wyższy poziom. Andre Heinig pracuje również nad zwiększeniem świadomości marki. Od lat 60. do 70. XX wieku Rolex rozpoczął szeroką współpracę z wydarzeniami sportowymi, sportowcami i światowej sławy artystami. Współpraca ta zapoczątkowała również falę luksusowych marek, które włączyły się w działania kulturalne i sportowe.